Soulbreaker – Bohaterowie - Maszyna do opowiadania - Joanna W. Gajzler

Soulbreaker – Bohaterowie

Irma/Faridah

(WIP) Studentka elektroniki, której rodzice zaplanowali idealną przyszłość – przynajmniej w ich mniemaniu. Zakompleksiona dziewczyna bowiem marzy o tym, by zostać grafikiem i pracować w branży gier komputerowych. Nie ma jednak odwagi sprzeciwić się matce i zacząć studiować tego, co naprawdę ją interesuje. Przytłoczona szarością swojej egzystencji, decyduje się zamienić miejscami z NPCem Aknastem i zacząć życie w świecie gry, przekonana, że nigdy nie będzie chciała wrócić.

W świecie Soulbreakera staje się Faridą – faerinką uzbrojoną w miecz łańcuchowy, która przy wtórze ryku silnika próbuje odnaleźć pewność siebie.


Aknast

Daemon, czyli bohater niezależny będący towarzyszem każdego gracza w grze Soulbreaker. Po wprowadzeniu patcha usprawniającego sztuczną inteligencję, Aknast zyskał świadomość swojego istnienia i zapragnął wyrwać się na wolność. Gdy zaczyna nowe życie w ciele Irmy, ogrom nowych doświadczeń okazuje się upajający. Co jednak z problemami dawnej Irmy: jej studiami, nową pracą, apodyktyczną matką i rzeczywistością, w której nikt nie jest głównym bohaterem?

Sonia/Lyria

(WIP) Rezolutna, nieco narwana dziewczyna, która nie do końca przemyślała sprawę, gdy zawarła układ z NPCem. Gdy po zamianie przekonała się, że życie w świecie gry jej nie odpowiada, natychmiast zapragnęła powrotu, lecz NPC nawet nie chce o tym słyszeć. Sonia nie traci jednak nadziei, że odzyska swoje życie – i jest zdeterminowana, by osiągnąć ten cel.

W świecie Soulbreakera jest monocerianką Lyrią – antropomorficznym jednorożcem, który swoją magią wspomaga drużynę w bitwie.


Dawid/Everwin

(WIP) Wyluzowany, przeważnie stoicki młodzian – przynajmniej dopóki nie zdenerwują go durni gracze. Zamiana z NPCem również i jemu nie przypadła do gustu, szczególnie dlatego że czuje się oszukany.

W świecie Soulbreakera dzierży potężną pawęż i buławę, i jest gotów stanąć w obronie towarzyszy niezależnie od wszystkiego.


Pantyshot

(WIP) Gracz, który również zamieszkał w świecie gry na stałe, lecz nie ma najmniejszego zamiaru wracać do prawdziwego świata. Gdy dowiaduje się o tym, że Lyria i Faridah poszukują sposobu na ucieczkę z gry, rozpoczyna polowanie, by nie dopuścić do wydania tajemnicy o graczach uwięzionych w wirtualnej rzeczywistości.